Skip to Content

A jövő a folyékony mosószereké

A Persil átalakítja a mosószerpiacot

Az egyik legújabb folyékony Persil innovációval való mosás nemcsak páratlan élményt nyújt a rendkívüli tisztaság és frissesség terén, de egyben a fenntarthatóbb fogyasztáshoz is hozzájárul.

Fontos mérföldkövek a fenntartható mosószerpiac fejlesztése érdekében

Az egyik legújabb folyékony Persil innovációval való mosás nem csak páratlan élményt nyújt a rendkívüli tisztaság és frissesség terén, de egyben a fenntarthatóbb fogyasztáshoz is fontos hozzájárulás. A Persil globális marketingstratégia integrális része, hogy az innovatív folyékony szegmens irányába terelje a mosószerpiacot. „2020-ra az innovatív folyékony szegmensek – beleértve az előre adagolt kapszulákat és a tökéletesen adagolt folyadékot – a teljes globális mosószerpiac 55 %-át fogják kitenni” mondja Georg Baratta-Dragono, a Henkel mosási részlegének rangidős alelnöke... „Azonban a mosószerpiac átalakulása nem magától fog végbemenni. Célzott márkastratégiák és megfelelő befektetések szükségesek hozzá. A Persil ezért hozta létre „A jövő a folyékony mosószeré” programot. A fejlődő piacokon például a közelmúltban fokoztuk a folyékony Persil teljesítményét, és egy egyedi innovatív formulát dobtunk piacra, amely hőálló enzimkoktélt tartalmaz. A hagyományos enzimekkel szemben a „természetes alapú folteltávolítók” még a forró éghajlatokon is megtartják folteltávolító erejüket, ahol a napközbeni hőmérséklet könnyedén meghaladhatja a 40 °C-ot. A Persil annak érdekében, hogy a folyékony mosószer a mosóporral szembeni konkrét előnyeiről a vásárlókat képezze, párhuzamos, oktató TV-adásokat sugároz számos piacon. A Persil „A jövő a folyékony mosószeré” programjának kulcseleme, hogy a kereskedelmi partnerekkel együtt aktívan dolgozzon a shopper marketingen és a kategóriamenedzsment-koncepciókon, hogy a vásárlókat sikeresen terelje a fenntarthatóbb folyékony termékválasztások felé.

Miért jobb a környezet számára a folyékony mosószerekkel való mosás? Az értéklánc mentén több aspektusa is van annak, amiért a folyékony Persil a mosóporral szemben a „zöldebb” megoldás:

A „zöldebb” megoldás a porral szemben

    Nyersanyagok: A folyékony Persil mosószerekben nagyobb a megújuló nyersanyagok aránya, mint a mosóporban

    Gyártás: A folyékony mosószer gyártásához 80 %-kal kevesebb energia szükséges, mint a mosóporéhoz

    Befektetések: A Persil nagy mértékű befektetéseket végez folyékony mosószert gyártó üzemei modernizálásba és hatékonyságába

    Logisztika: A folyékony Persil adagolása minden használat során akár 66 %-kal kevesebb a mosóporhoz képest, ez pedig jelentős energiamegtakarítást, a logisztikában pedig CO2-megtakarítást eredményez

Mi a helyzet a fogyasztói magatartással a használati fázisban?

Egy mosószer teljes CO2-lábnyomának 80 %-a a használati szakaszban keletkezik, míg a nyersanyagbeszerzés, gyártás, logisztika és rendelkezésre bocsátás együtt mindössze a CO2-lábnyom 20 %-át teszi ki. Figyelembe véve, hogy a használati szakaszban egy mosógép is részt vesz, aminek rengeteg energiára van szüksége a víz felmelegítéséhez és a centrifugáláshoz, nyilvánvalóvá válik, hogy miért ilyen domináns a használati fázis.

A fogyasztók választják meg a mosási hőmérsékletet és a programot, és ezáltal nagy mértékben befolyásolják a mosószer teljes CO2-lábnyomát. Ezért lényeges a vásárlók megfelelő képzése.

Henkel AG & Co. KGaA 3/3 .oldal

A tudatosság növeléséhez és a fenntartható mosási magatartás ösztönzésére a Persil létrehozta az új hideg mosási logót, amely 2017-től kezdve megjelenik a Persil mosószer-csomagolásokon.

Ezáltal a Persil minden nap több millió vásárlót bátorít arra, hogy csökkentsék a mosási hőmérsékletet, és a mosás fenntartható módjához igazodjanak.

A mosóporokkal ellentétben a folyadék vízzel érintkezve azonnal oldódik. Ezért a folyékony mosószerrel való mosáskor magasabb a fogyasztók hajlandósága arra, hogy a mosási hőmérsékletet visszavegyék, így a folyékony Persil a fenntartható választásuk a mosóporral szemben.

Olvasson többet a Fenntarthatóságról

  • Annak érdekében, hogy vezető szerepünket a jövőben is fenntartsuk, hosszú távú fenntarthatósági stratégiát dolgoztunk ki és ambiciózus céltokat tűztünk ki 2030-ra.

    Megtakarításkalkulátor

  • A Henkel a pálmaolaj kis és közvetett felhasználója.

    Új pálmaolaj-felhasználási cél

  • Ha világszete havonta egyszer 40°-on mosnának 60° helyett:

    Mentsük meg a bolygót